Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 ZDAR, ČÍM SE DÁ ZABROUSIT HLAVA, MIMO BRUSNÉ PASTY? JE NA TO NĚCO? A Z ČEHO SE DÁ UDĚLAT TĚSNĚNÍ POD HLAVU?
DĚKUJI
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. ledna 2011 9:26
 Obyčejnej papír by nemusel vydržet takový teplo...
Datum: 23. ledna 2011 9:26
 Jak napsal shrek, těsnění pod válec si můžeš vyrobit z obyč. papíru, ale lepší bude když si ho v mototechně koupíš, stojí max. 10 Kč
Datum: 22. ledna 2011 22:46
 no můžeš ale není lepší si ho koupit?např. v mototechně,kvůli poštovnýmu?
Datum: 22. ledna 2011 17:04
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 ok, díky a pod válec mám vyrobit těsnění z obyč. papíru?
Datum: 22. ledna 2011 16:59
 Konny má pravdu  stojí kolem 100,- , stačí malé balení...
Datum: 22. ledna 2011 16:45
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 jasně, kolik ta pastička stojí ?
Datum: 22. ledna 2011 16:41
 Na pionýra se těsnění pod hlavu nedává (myslím jen pod hlavu na pařezovi), normálně si kup pastu na zabrušování ventilů, upni válec do svěráku a hlavu pěkně zabruš, pak nebudeš potřebovat žádné těsnění, protože po zabroušení bude hlava dokonale těsnit
Datum: 22. ledna 2011 16:36
 Já těsnění nedávám.Je pravda že to trochu zabrousím pastou,potom dosedací plochu potřu kamnářským tmelem.Ale opravdu slabou vrstvu aby se to nedostalo do válce.Drží to jako čert.
Datum: 22. ledna 2011 16:25
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Jasny, takže ta plechovka by měla býti dostačující?
Datum: 22. ledna 2011 16:02
 tou plechovkou to dělám léta a zatím mi to pomohlo... jinak už i kámoš se o to pokoušel s alobalem a taky to jde,jenže je to chatrné a blbě se s tím dělá. Dobrý je taky ten matroš jak se z toho dělalay těsněnípod hlavu u 250ek. má to stejné složení jako těsnění výfuk. kolena u fichtla ale je to tenší. Ale jestli se to ještě dá sehnat to nvim
Datum: 22. ledna 2011 15:33
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 jo díky, a ta plechovka těsní dobře? Není lepší papír? Nebo dvakrát přehnout alobal? Díky
Datum: 22. ledna 2011 15:22
 z plěchovky od piva jde udělat při troše šikovnosti krásné těsnění... Jednou jsem zabrušoval hlavu nouzovým řešením a to silichromem... sice na to vypotřebuješ celou tu tubu dlouho to trvá ale funguje to
Datum: 22. ledna 2011 15:10
 těsnění jde z hliníkového plechu odpovídající tloušťky
Datum: 22. ledna 2011 14:41
Jméno: mekrt
IP: uživatel5767
 Zdravim draci, nevíte kde v Kladenskem okrese (Slany) dělají výbrusy a pískování???? díky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. ledna 2011 18:48
Jméno: mekrt
IP: uživatel5767
 ok diky zeptam se v mototechne
Datum: 22. ledna 2011 18:48
Jméno: standa
IP: uživatel11035
 ale zkus se na výbrus zeptat ve slanym v mototechně
Datum: 22. ledna 2011 11:49
Jméno: standa
IP: uživatel11035
 pískování i výbrus pro mě zajištuje sprostředkovaně altmanmoto....ale jsou spíše přes velké mašinky.....jinak já vozím válce k jednomu chlápkovi co bydlí za Krupou(to je u rakovníku)...
Datum: 22. ledna 2011 10:40
Jméno: Tom
IP: uživatel11034
Posl.aktualizace: 16. června 2011 14:47
Jméno: jarin
IP: uživatel11891
 Zdar, chtěl bych se zeptat,zdali někdo neví kde by se dala sehnat ta Frikulínova hlava a taky kolik by stála?
Chci pořídit Stejskyho cestovní úpravu a k tomu sem myslel že by se celkem hodila tato hlava a trochu větší tryska.
Prosím o vaše názory. Jo a na závody to nebude.
Předem děkuji za odpovědi
Datum: 16. června 2011 14:47
 Série se uchladí i s originální hlavou, pro nějáké menší úpravy postačí upravená hlava od Stejskyho. Tato hlava nevyhovuje pro žádné větší úpravy především kvůli tvaru spal. prostoru. Raději si někde sežeň tu co dělával Frikulín! I když tak už se shání dost blbě ! Ale tvar i objem spalováku je perfektní !
Datum: 26. ledna 2011 10:47
 nestála před týdnem 540Kč ?
Datum: 23. ledna 2011 0:25
 vyhodu mozes najst v tom ze má dokonaly spalovaci priestor,,ale to zasa tolko nepridá..
Datum: 22. ledna 2011 11:43
 O tom uz bol rec,,spalovak je ako originalnej hlavi valca,, vykon nepridá
Datum: 22. ledna 2011 11:39
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Pokud nemá menší spalovák, tak se ti výkon nezvedne.,..
Datum: 22. ledna 2011 10:32
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 a cena je taky docela dobrá
Datum: 22. ledna 2011 8:57
Jméno: hol
IP: uživatel9423
 vinikajíci všem doporučuji skvěle se chladí a zvýší i výkon
Datum: 21. ledna 2011 23:30
Jméno: zdar
IP: uživatel9423
 poradte mi nejake vylepsení mam to zrovna ted rozdelané uplně kompletne tak rady sem!! beru vše elektro motorově atd.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. ledna 2011 22:35
Jméno: Kuba
IP: uživatel10910
 Jestli to mas na zavody tak bych ti doporucil spojku od MJ týmu
http://muwa.blog.cz/1001/nase-nabidka
Datum: 22. ledna 2011 22:35
Jméno: standa
IP: uživatel11035
 udělej nový futra předlohy
Datum: 22. ledna 2011 10:43
 Vylešti klikovej prostor a srovnej dosedací plochy karterů podle skla,aby dobře těsnily.
Datum: 21. ledna 2011 22:08
 kup všude nové šrouby
Datum: 21. ledna 2011 21:49
Jméno: jawa 50
IP: uživatel9614
 zdraim,chtěl bych se zeptat estli se dá hlava snížit zabroušením brusnou pastou ,díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. ledna 2011 13:16
Jméno: jawa 50
IP: uživatel9614
 jj,dík najdu si to
Datum: 21. ledna 2011 13:16
Jméno: standa
IP: uživatel11025
 Perfektně a levně dělá hlavy Frikulín ....Jawa50vixteam....najdi si web a mejla....
Datum: 20. ledna 2011 11:31
Jméno: jawa 50
IP: uživatel9614
 aha,díky
Datum: 19. ledna 2011 20:23
 Nejde...
Datum: 19. ledna 2011 20:03
 jo šloby to, ale upadla by ti asi ruka.. musel bys to dělat tak 2 týdny aby se to snížilo
Datum: 19. ledna 2011 19:50
 Zdary draci jaké máte zkušenosti ztím 8 výbrusem jak je ta celá sada
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. ledna 2011 11:15
Jméno: standa
IP: uživatel11025
 Když si s tim dáš práci,tak to jezdí pěkně,ale tak jak to koupíš to stojí za prd a jede to sotva 60....já na tom po doladění nerovností jezdil 75 a to mam 90kg....jako kráva to nejede,ale trošku líp jak origo výbrus...pokud nejsi těžkej,tak to poměrně snadno zvládá převod 14/55 a pak jezdíš jak král 80.....ale řikam,je tam hafo nerovností,blbě odlitej hlinik,blbě vyfrezovana vložka a to že uplně nelícujou přefuky už je třešnička na dortu.......
Datum: 20. ledna 2011 11:15
 Když máš frézku nebo pilník a dolícuješ si kanály tak to jede slušně.
Datum: 19. ledna 2011 19:04
Jméno: David Kalvoster
IP: uživatel10936
 cau ten polskej šit jsem mel taky je to fakt na hovno delalo mi problemy nasidit i kroužky byli tak tvrdy ze kdyz si se ho snazil dat na pist tak prasknul proto asi k tomu davaji dve sady krouzku
Datum: 19. ledna 2011 18:42
Jméno: Fogi
IP: uživatel10901
 Sou tam nepřesnosti oproti origu válci, musi se to slícovat, pak to jede dobře  jeste když se trochu hrábne na výfuk a sáni, tak je to luxis
Datum: 19. ledna 2011 18:12
Jméno: MOulis2
IP: uživatel1194
 Tak když zabíháš každý výbrus tak to zezačátku moc nejede kámoš ho má a jezdí mu to jako kráva a prej žádná uprava nic ani snižená hlava
Datum: 19. ledna 2011 18:00
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Je to z polska, nepřesný, jede to blbě, když to zabíháš nejede to, když to nezabíháš nejede to, kup si nějakej válec made in czechoslovakia a nech si udělat výbrus...
Datum: 19. ledna 2011 17:52
 čus draci jak se má zajždět jawa 175/356? při záběhu s ní můžu jezdit úplně normálně protože stejnak netočí víc jak 5000 ot/min nebo ji nesmím vůbec točit nebo co?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. ledna 2011 12:21
Jméno: matuch
IP: uživatel10829
 díky stando
Datum: 18. ledna 2011 12:21
Jméno: standa
IP: uživatel11013
 Směs 1:20 na prvních 100km,pak stačí 1:30 po dalších alespoň 500km....pak to ještě zajeté nebude,ale pokud budeš mít lehce bohatší směs,tak už se s tim dá normálně jezdit při normálnim poměru 1:40.....opravdu i 356 se musí zajíždět jako každá motorka....takže napřed pozvolna aby se to ohoblovalo a pak sřídat klidnou jízdu s ostrou jízdou aby se to dobře zajelo a zvyklo si to na sebe a nezapomínat,že jak je to moc teplý,tak to nechat vychladnout....jinak se píst rafne!
Datum: 18. ledna 2011 11:30
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 karburátor co nejbohatší, takže jehlu na spodní zářez a šroub bohatosti zatočit dovnitř a povolit o půl otáčky... jinak o záběhu si pohledejte ve starších dotazech, je to furt stejný a každej druhej den se na to někdo ptá, tak nebuďte líný..
Datum: 18. ledna 2011 10:54
Jméno: matuch
IP: uživatel10829
 čau, no dobře dejme tomu že budu zezačátku víc mazat a šetřit to, ale jak nastavit karburátor? pokusim se ještě o novej dotaz...
ať to jezdí, m.
Datum: 18. ledna 2011 10:03
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 matuch jak vidíš tady není nikdo schopný normální odpovědi.. jinak z mých zkušeností z předešlých strojů s tím asi jezdit pomalu, netočit to atd asi to bude tak..
Datum: 18. ledna 2011 7:00
Jméno: matuch
IP: uživatel10829
 draci, mám stejnej stroj po čerstvém výbrusu. jak tedy správně zajíždět?jaký poměr po kolika km? a jak mám nastavit karburátor pro záběh?
díky m .
Datum: 17. ledna 2011 22:05
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 kluci díky.. dannys víš proč? protože se každá motorka zajíždí jinak...zkusit? zkus si zajet babettu bez sebemenších zkušeností.. to prostě nejde.. babettu při záběhu nesmíš točit a to je horor jezdit s babčou tak 500km maximálně na půl plynu..
Datum: 17. ledna 2011 21:53
 vis kolikrat se nekdo pta jak zajizdet a pri tom to chce jen zkusit nevim proc tak proto tak blba otazka
Datum: 17. ledna 2011 20:04
 na vybrus aspon tak 500 bude se to vic hrat hlavne mazat poradnym olejem a sesteluj si karbec na zabeh a snaz se ji nepodtacet ani pretacet prvnich sto bych jezdil sam a pak nekoho k sobe at se zajede na tezsi je to lepsi
Datum: 17. ledna 2011 20:03
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 řekl bych že se ta zetka bude hřát a podle rad starších bych jí zajížděl tak 1 500km ,jak jí osolíš , může se kousnout
Datum: 17. ledna 2011 20:01
 to že točí míň otáček, v porovnání třeba s fichtlem, ale přece neznamená že bys to nemusel zabíhat, ne? Jinak já zabíham cca 800-1000km, prvních 100km fakt opatrně a s přestávkama, potom už to začínam trochu točit, tak do 4/5 otáček, ale tak, abych nepřehříval, nebo zkrátka nepřetěžoval motor, samozřejmě víc mazat...musíš ten motor poslouchat...
Datum: 17. ledna 2011 20:01
Jméno: shlaighter
IP: uživatel1194
 tak uplne normalne ne,tak prvnich 200 km nedavat plnej a vic oleje
Datum: 17. ledna 2011 19:57
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 no že kejva netočí víc jak 5000 otáček.. nebo jo? myslel sem to tak, že protože to točí málo s tím můžu po výbrusu jezdit úplně normálně jako kdybych to měl zajetý
Datum: 17. ledna 2011 19:52
 To s těma 5000ot/min jsi myslel jak? Tu část jsem nepochopil...
Datum: 17. ledna 2011 19:50
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 dannys díky ale to je logický že když píšu o záběhu tak myslím udělat výbrus asi né  to dá rozum.. jinak co s tím výbrusem když udělám celej novej může někdo poradit?
Datum: 17. ledna 2011 19:43
 podle toho jestli si dal aspon vybrus pokud ne tak to nezajizdej pokud si daval krouzky tak to nehon aspon sto km na plnej plyn a davej trochu vic oleje
Datum: 17. ledna 2011 19:41
Jméno: hafák
IP: uživatel8367
 Čus draci,
potřeboval bych poradit a to ohledně správnému zakolíkování vložky vůči válci, jelikož ji budu vyrážet a samozřejmě ji pak chci správně vrátit.
Bylo mi řečeno, že se např. kolíkuje horní část vložky u hlavy navrtáním malé dírky skz vložku a válec nebo také se napřed vypiluje výfuk a pak se vytvarují jeho okraje vůči válci atd.
Jěště bych chtěl poradit dělá u nás někdo písty na zakázku tedy kromě pana Baška potřeboval bych někoho z Moravy ( osobní domluva ).
Díky za rady...
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. ledna 2011 20:26
 duvod rozdelani? hlavne bych ho nevrtal pak neni spatny ten hlinik nahrat a vlozku dat do mrazaku
Datum: 17. ledna 2011 20:26
Jméno: Colombo
IP: uživatel10044
 zdar draci zkouseli jste nekdy davat na jawu 555 seriovou hlavu z 21? Zajimalo by me jaky by byl vysledek - pozitiva i negativa diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. ledna 2011 21:07
Jméno: standa
IP: uživatel11004
 jo,znam jednoho týpka-zde má nick Hlada-napřed přetrh 555 ojnici a po použití kliky z 21 mu to se seriovym valcem chodilo skoro 70....po použití lepšího válce 80
Datum: 16. ledna 2011 21:07
 Zdar DRACI,chtěl bych se zeptat zda by se do originálního rámu a ráfku dala použít pneumatika_ rozměr 90/100? Tlumiče mám vyvedený jinak,takže těm to překážet nebude,jde mi o to,zda by se to nedřelo o řetěz.To by bylo nemilé.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. ledna 2011 12:38
Jméno: Petrys
IP: uživatel9528
 Ahoj seso, prosimtě, jak prodáváš ty retro zrcátka na pionýra, co se strkaj do řidítek, není to sklo na tom takový tot ypický komunistický, ve kterrym není nic vidět, je to normální sklo, ze kterýho se dělej klasický univerzální zrcátka,?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. ledna 2011 13:25
Jméno: Petrys
IP: uživatel9528
 Takže je v tom hovno vidět
Datum: 16. ledna 2011 13:25
 ma to klasik rovne sklo,,, tak jako orig
Datum: 15. ledna 2011 22:06
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
Posl.aktualizace: 21. ledna 2011 18:34
 NADRŽ TAKY JAK ZE SIMSONA ALE SEDAČKA JE ASI Z 23->MUSTANGA
Datum: 21. ledna 2011 18:34
 MOTOR VYPADA JAK ZE SIMSONA
Datum: 21. ledna 2011 18:33
 to je pravá strana motocykla
Datum: 16. ledna 2011 16:25
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
Datum: 16. ledna 2011 14:36
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 je to (motor) polska WSK 175 a tak sa mi zdá že aj predná vidla
Datum: 15. ledna 2011 23:46
 Tak podvozek a vše ostatní je ČZ 175/487 nebo 125/488 , ale motor není rozhodně z žádné ČZ, tipuju to na motor indickej YEZDI a nebo jinej zahraniční možná z nějakýho ruského stroje. Rozhodně motor není výroby ČZ.
Datum: 15. ledna 2011 18:14
Jméno: jawa 50
IP: uživatel9614
 chci se zeptat estli už jste nekdo skoušel tento otáčkomněr ,díky,http://www.jawa-50.cz/clanek/clanky-z-casopisu-amaterske-radio-led-otackomer-pro-maly-motocykl.html
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. ledna 2011 12:50
Jméno: wepo
IP: uživatel10998
 No, cena těch integraču byla 120, zbytek asi 150 . DPS 100,- ...za 400 je to tvoje.
Datum: 16. ledna 2011 12:50
Jméno: jawa 50
IP: uživatel9614
 tak ja nevimdal bych za to do tech200-250 ale asi se te to bude zdat málo,distak pisni na mail a domluvme se \r\n
Datum: 16. ledna 2011 12:40
 wepo: a máš k tomu funkční schéma? mohl bys mi ho prosim tě poslat na mail? byl bych ti vděčnej..
Datum: 15. ledna 2011 21:51
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Kolik nabídneš? Je to pěkné kulaté, ledky jsou na plošňáku, kdyžtak si je musíš předělat na drátky...
Datum: 15. ledna 2011 19:29
Jméno: jawa 50
IP: uživatel9614
 a kolik tak za nej chceš? a dištak estli máš nákou fotku,díky
Datum: 15. ledna 2011 18:03
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 jo, funguje mi to...mám jeden na prodej...cena dohoduou
Datum: 15. ledna 2011 17:56
Jméno: Brown
IP: uživatel987
 Zdravim , potrebuji poradit o kolik si mam nechat snizit hlavu valce na pio a jestli to pojede líp , motor mam po go - loziska skf , ojnice ckr .... díky předem
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. ledna 2011 15:58
 presne
Datum: 18. ledna 2011 15:58
Jméno: hlmut
IP: uživatel10155
 Frikulin mi delal hvezda-hlavu a pekna prace, od Stejskyho sem mel hlavu k valci a taky pekna prace, cista, zadny otrepy...
Datum: 17. ledna 2011 22:55
Jméno: brown
IP: uživatel987
 kde sezenu na frikulina kontakt a za kolik dela to snizeni hlavy?
Datum: 17. ledna 2011 16:53
 Přesně tak-Frikulín forewer
Datum: 16. ledna 2011 11:57
Jméno: standa
IP: uživatel10996
 co se týče úpravy hlavy tak doporučuju frikulína....hlava je detailně opracovaná a začištěná bez stop po soustružení.....to co ti přijde od stejskyho je takovej polotovar,hrubé stopy od soustržení,nezačištěné-musí se dodělat,jinak fouká....
Datum: 16. ledna 2011 11:43
Jméno: Brown
IP: uživatel987
 Jo , tak to sem rád  , chci si ji nechat dělat u stejskyho - takže teda 5.5ml
Datum: 15. ledna 2011 19:19
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 jo ta 5.5ml třeba od stejskyho je parádní a když k tomu převrtáš karbec na 18.5mm difuzor, tak pionýr lítá jedna básen
Datum: 15. ledna 2011 19:13
 Na 5,5ml.
Datum: 15. ledna 2011 17:59
Jméno: Brown
IP: uživatel987
 Výbrus sem už zajel a ted se práve ptám po té hlavě
Datum: 15. ledna 2011 16:48
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Zdar, nejlepší je s origo hlavou zajet výbrus a pak tam dát sníženou hlavu!
Datum: 15. ledna 2011 16:45
 Zdar draci,mam Babetu 210 a chtel bych na ni zvisit vykon.Muzete mi nekdo poradit co udelat,aby jela dost rychle?cca 60-70 km/h?A pri nastartovanem motoru nezaradi,mam koplet novou spojku a stale nechce radit,musim ji nejprve roslapat a pak teprve zaradi.Pri ubranem plynu na 1/4 opet vyradi.Uz jsem z toho nestasny.Prosim poradte a predem diky.Lucas
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. ledna 2011 14:18
 A co hridel prevodu?ta to delat nemuze?a je uplne odmastena.
Datum: 15. ledna 2011 14:18
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 odmastiť zoštelovať a prebrúsiť spojky nič viac neostava
Datum: 15. ledna 2011 14:03
Posl.aktualizace: 15. ledna 2011 17:13
Jméno: JaWa 21
IP: uživatel3930
 To neni stroj Jirky Lovetinskyho ALE MYSLYM SI ŽE POCHÁZÍ Z JEHO DÍLNY
Datum: 15. ledna 2011 17:13
Datum: 15. ledna 2011 13:18
Jméno: Hlmut
IP: uživatel10155
 Mam za to, ze tohle je stroj JIrky Lovetinskyho, ktery s nim pravidelne jezdil v KOzmicich a Porici na 1. misto...
Datum: 15. ledna 2011 11:45
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 michal9- ono to taky neni tak jednoduchý...
stroj je to pěkněj, peněz je v tom fakt hodně a stráveného času také, škoda jen, že těch peněz pzy prodeji se ti nevrátí ani polovina..
Datum: 15. ledna 2011 10:52
 JaWa 21: přesně takhle sem to myslel, sice budeš jezdit na krásnym pio a budeš mít dobrej pocit že si na českém veteránu ale za tu cenu si můžeš koupit třeba 80ccm a závodit v "lepších" kategoriích
Datum: 15. ledna 2011 10:31
Jméno: JaWa 21
IP: uživatel3930
 Proč dyd to je supr stroj
Datum: 15. ledna 2011 10:17
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 tak tohle bych si nekoupil ani zadara
Datum: 15. ledna 2011 9:10
Jméno: JaWa 21
IP: uživatel3930
 Hele to dlouhý koleno proč ne když to na to má vodladěný a lítámuto a votý ceně sem s nim mluvil u nás na závodech a za komlet celyho fihtla daval necelejch70tisíc takže těch 40 neni moc ale ja už bych si za ty prachy koupil velkou motorku.
Datum: 15. ledna 2011 8:35
 Vypadá fakt propracovaně,těch 40 L se do něj určitě dalo(30 000 díly zbytek práce třeba),ale zaráží mě(sem spíš amatér) to dlouhý koleno k vejfuku,to moc dobroty dělat nebude.
Datum: 15. ledna 2011 8:25
Jméno: manas78
IP: uživatel6334
 čau draci jen chci podotknou motor v to rozhodně není sériový tento stroj jezdil závody u nás kde jezdím taky a sériák to není je to pěkně našlapanej motor.
Datum: 15. ledna 2011 0:57
Jméno: standa
IP: uživatel10986
 mustangisto ty víš co je v tom za motor že to hned odsuzuješ? to neni polní homemade kros kde někdo do rámu dirtbiku vsadil seriovýho fichtla....je to poměrně promakaný....v tomhle bude ležet hodně peněz a věřim že těch 40 ani nebude pokrejvat náklady na výrobu....hled si radsi svýho at ti to moc nežere na rezervu....
Datum: 14. ledna 2011 23:55
 tak 10 000 je zas málo ale 40 moc  ,
Datum: 14. ledna 2011 23:35
Jméno: mustangista
IP: uživatel10860
 je to strašně moc. To má hodnotu maximálně 10000
Datum: 14. ledna 2011 22:53
 Zdar DRACI,chtěl bych udělat anketku, jakou pneumatiku používáte na fichtlcross. Nejlíp s celým názvem,abych si ji mohl najít. Všiml jsem si,že většina lidí dává šířku do 3,5 palce. Myslíte,že by se do originálního rámu a ráfku dalo použít i rozměr 90/100? Tlumiče mám vyvedený jinak,takže těm to překážet nebude,jde mi o to,zda by se to nedřelo o řetěz.To by bylo nemilé.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. ledna 2011 14:52
Jméno: rumštajn
IP: uživatel8591
 ahoj předělávám svoji čz 175/470 do crosuu a tak se chcu zeptat jestli by na origo buben šel dopředu tenhle ráfek nevím kde k němu mám vzít dráty ? dík vzadu bude 19 drapák co myslíte jak to bude vypadat vpředu 21 vzadu 19 a ještě otázka jaký byl rozdíl v plechařině mezi čz 175/450 a 175/470 blatníky podsedlo řídítka a delší zadní kyvka ještě něco ? a poslední otázka co myslíte narval bych dozadu do mojí čz taky kolo 21 jak dopředu ? dík moc za všechny odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. ledna 2011 21:45
Jméno: rumštajn
IP: uživatel8591
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_3410.html tady ten ráfek
Datum: 13. ledna 2011 21:45
Jméno: matesbiker
IP: uživatel9262
 Chtěl podiskutovat o změně primárního kolečka. Jestli je uprava s 9z. kolečkem vhodná i pro silničního fíka. Máte s tim někdo zkušenosti. Dik za komenty a rady!
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. ledna 2011 10:28
Jméno: Luky
IP: uživatel6477
 Hele s tím 9z ti to houby pojede. Ale dvojka bude tahat jak jednicka
Datum: 16. ledna 2011 10:28
 asi tak
Datum: 14. ledna 2011 18:56
Jméno: standa
IP: uživatel10986
 paja: nerozčiluj se,nemá to význam....neustále si hodně lidí plete převod do síly se sílou(výkonem) motoru.....navíc zde nemá cenu dále diskutovat po tvrzení,že kvůli rychlý převodovce přece nebude půlit motor..... v těchto případech radím jen udělat GO motoru,u některých je lepší to přenechat odborné firmě
Datum: 14. ledna 2011 15:50
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 zkuste se trochu zamyslet, nechapu jak chce někdo ladit, když nepochopí co udělá větší či menší primar
Datum: 14. ledna 2011 9:24
 matesbiker ked chceš prevodovat do rýchla tak stačí ked vymeníš sekundárne kolečko daj tam 14 zubové je škoda zasahovat do primáru ale origo pionyr bude mat problémi s tahom fúkne troch protiveter alebo menší kopec a trojka nebude mat šancu  ale zase s kopčeka dole vetrom to pojde jak drak
Datum: 13. ledna 2011 22:36
Jméno: matesbiker
IP: uživatel9262
 ok dik ale půlit motor se mi nechce
Datum: 13. ledna 2011 21:13
 3Q = 3. stupnova prevodovka 21/17 je prevod v prevodovce
Datum: 13. ledna 2011 20:49
Jméno: matesbiker
IP: uživatel9262
 nejsem zběhlej takžr prosimtě co je 3Q 21/17? Větší sekudární kolečko?
Datum: 13. ledna 2011 20:46
Jméno: standa
IP: uživatel10985
 pro silniční účely se motor převoduje do rychla,ne do síly....zde je vhodnější použití rychlého 3Q 21/17
Datum: 13. ledna 2011 20:32
 Zdárec bikeři,nemáte někdo čísla barev na nástřik rámu a plechů na Mustanga a Pionýra? Hlavně se mě jedná o modrý odstíny a jak to párovaly s lakováním rámu. Díky za každou radu! Elwis.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. ledna 2011 20:21
|



|